Adıyaman Emlak Danışmanlığı Kursu

  Bu program ile emlakçılık mesleğini yapmak isteyenlerin mesleğin temel bilgilerini öğrenmelerini sağlamak, halen emlakçılık mesleğini icra eden kişilerin bilgilerini yenilemek ve mesleklerini MEB. onaylı sertifika ile belgelemelerine olanak sağlamak amaçlanmaktadır.

  Milli Eğitim Bakanlığı, “Özel Öğretim Kurumları Uzaktan Eğitim Yapan Dershane ve Kurslar yönergesi” ile yüz yüze eğitim imkânı bulamayan kişilere uzaktan eğitime ulaşma imkânı sağlamıştır.


Kurs İçeriği

Uzaktan Eğitim İnternet Tabanlı Emlak Danışmanlığı Kursu, 
Sertifika programımız toplam 120 saat olup, kurs içeriği aşağıdaki gibidir.

  • Emlak pazarlama
  • Halkla İlişkiler ve İletişim
  • Tapu Sicili
  • Kadastro
  • Gayrimenkul Hukuku
  • Emlak Danışmalığı, Ekspertiz ve Şehir Planlama

Kimler Katılabilir

En az ilkokul mezunu (halen emlakçılık yapanlar) veya lise mezunu olanlar.



Gerekli Belgeler

- En son mezun olunan okulun diploma fotokopisi
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- İki adet vesikalık fotoğraf

İstihdam Alanları

  • Gayrimenkul danışmalığı firmaları, 
  • İnşaat firmaları satış ofisleri, 
  • Adliyede bilirkişi, 
  • Kendi iş yerlerinde.

Sıkça Sorulan Sorular

1. Kimler kayıt olabilir?

  • Mesleğin gerektirdiği işleri yapabilecek bedensel ve fiziksel yeterliliğe sahip olan kişiler.

2. Dersler nasıl işlenecektir?

  • M.E.B. uzaktan eğitim yönetmeliği ve internet tabanlı emlak danışmanlığı uzaktan eğitim programına uygun olarak online işlenecek derslere katılım için şifre verilecektir.
  • Canlı derslere katılamayanlar ders videolarını izleyebilecektir.
  • Her konu için hazırlanmış testler ve genel deneme sınavı vardır.

3. Kurs süreleri ne kadar olacaktır?

  • İnternet tabanlı emlak danışmanlığı uzaktan eğitim programı toplam 120 saat - 6 Hafta canlı yayın - Günde 4 saat olarak yapılacaktır.

4. Sınavlar nasıl ve nerede yapılacaktır?

  • Kurs bitirme sınavı M.E.B. gözetiminde kurum adresimizde ve yeterli sayının oluşması durumunda Ankara ve İstanbul dışında farklı illerde de sınavlar yapılacaktır.

5. Bu sertifikayla emlak ofisi açabilir miyim?

  • Evet, ruhsat ve izin işlemlerinizi tamamlamanız için temel emlakçılık sertifikanızın kesinlikle olması gerekir. Aksi takdirde ofisinize izin ve ruhsat alamazsınız.

6. Aldığım belgenin, halk eğitimlerde verilen belgelerden farkı var mıdır?

  • Hayır, kesinlikle yoktur. İki sertifikanın da işlevi ve kullanım alanı birebir aynıdır.

7. Derslere katılmak zorunda mıyım?

  • Derslerimiz uzaktan eğitim şeklinde internet üzerindeki panelimizden yapılıyor. Dilediğiniz zaman ders videolarını panelden izleyebilir , örnek soruları çözebilirsiniz. Kurumumuz uzaktan eğitim emlakçılık kursu yapabilmek için tüm izin ve ruhsatlara sahiptir. Bu yüzden herhangi bir derse gelmek zorunda değilsiniz ve böylece değerli vaktiniz size kalacaktır . Sadece sınav için belirlenen tarihte, size bildireceğimiz sınav yeri ve saatinde orada olmanız yeterli olacaktır .

8. Kursiyerlerin kaç sınav hakkı olacaktır?

  • Kursiyerin 3 sınav hakkı vardır. Sınavda 50 geçer not alan kursiyerlere Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği gereği M.E.B. onaylı sertifikası verilir. Sınav haklarını dolduran kursiyerin kaydı silinir.

9. Sertifika nerelerde geçerlidir?

  • Türkiye de her kurumda ve apostil işleminden sonra yurt dışında geçerlidir.

10. Sertifika geçerlilik süresi ne kadardır?

  • Hayat boyu.

11. Kurs ücretleri nasıl belirlenir?

  • Her yıl ilan edilen kurs ücretleri uygulanır.
  • Sınav veya sertifika adı altında hiçbir Ek ücret talep edilmez.
  • Ödeme alınmadan kursiyer kaydı yapılamaz.

Önkayıt