Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Kursu (İstanbul)

unvan-mesleki-egitim-musteri-hizmetleri-temsilcisi-sertifikasi-kursu
Ürün iade işlemleri, tüketici şikâyetleri, önerileri, sorunları ve tüketici hakem heyeti ile ilgili bilgi ve becerisine sahip kişidir.

Kurs İçeriği

Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Kursu Sertifika Programımız toplam 120 saat olup, kurs içeriği aşağıdaki gibidir.

  • Kelime İşlemci
  • Elektronik Tablo
  • Sunu
  • Bilgisayarla İletişim
  • Diksiyon 1
  • Diksiyon 2
  • İnsan İlişkileri
  • İletişim
  • İletişim Süreci Ve Türleri
  • Ürün İadesi
  • Satış Sonrası Destek
  • Satış Sonrası Müşteri İlişkileri
  • Tüketici Hakları
  • Tüketici Şikâyetleri
  • Tüketici Önerileri
  • Tüketici Sorunları Hakem Heyeti
  • Meslek Etiği

Kimler Katılabilir

- En az okur yazarlık seviyesinde diploma sahibi olanlar,
- Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Sertifikası almak isteyenler,
- Müşteri Hizmetleri Temsilcisi konusunda kendini geliştirmek isteyenler.

Gerekli Belgeler

- Öğrenim Belgesi (En az okur yazarlık seviyesinde)
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- İki adet vesikalık fotoğraf

Önkayıt

Hukuksal

Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Madde 246;

İş yerlerinde, alanlarında meslekî eğitim görmüş olanlar istihdam edilir.

Kanun’a göre istihdam edilenlerin meslekî ve teknik orta öğretim diploması, sertifika ile kurs bitirme, kalfalık, ustalık, iş yeri açma belgelerinden en az birine sahip olmaları gerekir. Yapacağı işe uygun meslekî eğitim aldıklarını belgelendirmeyenler istihdam edilmezler. İş yeri sahipleri, istihdam edecekleri kişilerden, yapacakları iş ile ilgili meslekî eğitim aldığını gösterir belgeyi istemek zorundadır.

Sorular

Güncelleniyor...

Sertifikamız

Güncelleniyor...

Diğer

- Ankara Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Kursu
- İstanbul Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Kursu
- Ankara Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Sertifikası
- İstanbul Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Sertifikası
- Ankara Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Kursu Sertifika Programı
- İstanbul Müşteri Hizmetleri Temsilcisi Kursu Sertifika Programı