Çağrı Merkezi Elemanı Kursu (İstanbul ve Ankara)

unvan-mesleki-egitim-cagri-merkezi-elemani-egitimi-sertifikasi-kursu
Çağrı merkezleri, kurumların telefon vasıtası ile elde ettiği başka birimlerine iletmek üzere sahip oldukları departmandır. Kar amaçlı bir şirket için bir çağrı merkezinin en temel amacı müşterilerden gelen ürün veya bilgilendirme taleplerinin karşılanmasıdır.

Bunlar dışında bir çağrı merkezi inbound (müşteriden gelen); sipariş, teknik destek, müşteri hizmetleri, şikayet, outbound (çağrı merkezinden giden); tele pazarlama, kampanya tanıtımı, ürün hizmetleri ve borç hatırlatma gibi hizmetlerle de ilgilenir.

Çağrı merkezlerinin en büyük avantajı, iş süreçlerine bağlı olarak işlem verimliliğini artırılmasında ve müşteri işlemlerine artı katmasıdır.

Kurs İçeriği

Çağrı Merkezi Elemanı Kursu Sertifika Programımız toplam 544 saat olup, kurs içeriği aşağıdaki gibidir.

  • Telefonla iletişim kurmak
  • İletişim sürecini incelemek ve iletişim türlerini kullanmak
  • Beden dili ile iletişim kurmak
  • İnternet üzerinden bilgiye ulaşmak
  • Müşteri isteklerini tespit etmek
  • Kitle İletişim sürecini çözümlemek
  • Grup iletişimi kurmak
  • Temel düzeyde araştırma yapmak
  • Bilgisayar, temel donanım ve programlarını kullanmak
  • Planlı ve etkili yazmak
  • Bilgisayarda resmi yazı hazırlamak
  • Bilgisayarda metin dosyası oluşturmak
  • Bilgisayarda doküman hazırlamak
  • İş planı yapmak
  • Problem çözmek
  • Belge akışını izlemek
  • İnternet üzerinden bilgiye ulaşmak
  • Dosyalama ve takibini yapmak
  • Reklam ve tanıtım hizmetlerini temin etmek

Kimler Katılabilir

- En az okur yazarlık seviyesinde diploma sahibi olanlar,
- Çağrı Merkezi Elemanı Sertifikası almak isteyenler,
- Çağrı Merkezi Elemanı elemanı olarak kariyer yapmak isteyenler.

Gerekli Belgeler

- Öğrenim Belgesi (En az okur yazarlık seviyesinde)
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- İki adet vesikalık fotoğraf

Önkayıt

Hukuksal

Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Madde 246;

İş yerlerinde, alanlarında meslekî eğitim görmüş olanlar istihdam edilir.

Kanun’a göre istihdam edilenlerin meslekî ve teknik orta öğretim diploması, sertifika ile kurs bitirme, kalfalık, ustalık, iş yeri açma belgelerinden en az birine sahip olmaları gerekir. Yapacağı işe uygun meslekî eğitim aldıklarını belgelendirmeyenler istihdam edilmezler. İş yeri sahipleri, istihdam edecekleri kişilerden, yapacakları iş ile ilgili meslekî eğitim aldığını gösterir belgeyi istemek zorundadır.

Sorular

Güncelleniyor...

Sertifikamız

Güncelleniyor...

Diğer

- Ankara Çağrı Merkezi Elemanı Kursu
- İstanbul Çağrı Merkezi Elemanı Kursu
- Ankara Çağrı Merkezi Elemanı Sertifikası
- İstanbul Çağrı Merkezi Elemanı Sertifikası
- Ankara Çağrı Merkezi Elemanı Kursu Sertifika Programı
- İstanbul Çağrı Merkezi Elemanı Kursu Sertifika Programı