Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kursu (İstanbul ve Ankara)

unvan-mesleki-egitim-buro-yonetimi-ve-sekreterlik-sertifikasi-kursu
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kursu amaçları; Sekreterlik mesleği için gerekli formasyonu kazandırmak, iş hayatında verimliliği artırmak, halkla ilişkilerde kullanılan araç ve yöntemleri kavratmak, bilgisayar kullanımına ilişkin tekniklerin öğrenilmesini sağlayarak süratli bir şekilde kullanım becerisini artırmaktır.

Kurs İçeriği

Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kursu Sertifika Programımız toplam 730 saat olup, kurs içeriği aşağıdaki gibidir.

Güncelleniyor...

Kimler Katılabilir

- En az ilköğretim seviyesinde diploma sahibi olanlar,
- Üst Düzey Yönetici Asistanı Sertifikası almak isteyenler,
- Üst Düzey Yönetici Asistanı ile ilgili kendini geliştirmek isteyenler.

Gerekli Belgeler

- Öğrenim Belgesi (En az ilköğretim seviyesinde)
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- İki adet vesikalık fotoğraf

Önkayıt

Hukuksal

Mesleki ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Madde 246;

İş yerlerinde, alanlarında meslekî eğitim görmüş olanlar istihdam edilir.

Kanun’a göre istihdam edilenlerin meslekî ve teknik orta öğretim diploması, sertifika ile kurs bitirme, kalfalık, ustalık, iş yeri açma belgelerinden en az birine sahip olmaları gerekir. Yapacağı işe uygun meslekî eğitim aldıklarını belgelendirmeyenler istihdam edilmezler. İş yeri sahipleri, istihdam edecekleri kişilerden, yapacakları iş ile ilgili meslekî eğitim aldığını gösterir belgeyi istemek zorundadır.

Sorular

Güncelleniyor...

Sertifikamız

Güncelleniyor...

Diğer

- Ankara Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kursu
- İstanbul Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kursu
- AnkaraBüro Yönetimi ve Sekreterlik Sertifikası
- İstanbul Büro Yönetimi ve Sekreterlik Sertifikası
- Ankara Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kursu Sertifika Programı
- İstanbul Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kursu Sertifika Programı